G, mint gagyi!

2009.07.02. 16:31


Kuksi érti, én nem...

Ő Kuksi. A Kutya. Igen, nagybetűvel! Mert megérdemli! Ő érti, mert kutyamértékben oly hosszú élete folyamán már nem lehet újat mondani neki, míg nekem...

No, de inkább elmesélem:
Történt, hogy ma - éles- és előrelátásomnak köszönhetően - betértem egy Túra Boltba. Gondoltam hol máshol keressek olyan kütyüket, amik még hiányoznak a felszerelésemhez, mint ugye a Túra Boltban. Jelentem, a Boltban még a problémámat sem értették meg!

Én teljesen abban a hitben voltam, hogy a hátitatyóhoz simán lehet vásárolni hevedereket - tudjátok, olyan gyorskapcsolósat -, amik segítségével pikk-pakk plusz motyókat (polifoam, hálózsák, úthenger, fürdőszoba...) tudok a hátizsákra rögzíteni. Hát nem! A Túra Boltban ilyen dolgok nincsenek.

Ellenben "G" jelzésű, azaz gagyi termékek garmadával. Frankó kis műanyag pacsker pink színben (ami ugye elengedhetetlen kelléke a túrázásnak), fejlámpához elem (nem, fejlámpa nem volt, csak a feliratból tudtam meg, hogy a felsorakoztatott elemek kizárólag e termékhez jók...), illetve mindenféle furcsa kinézetű napszemüveg (az egyiken DISCO felirat virított), amikre tényleg csak és kizárólag a NAPSZEMCSI megnevezés illett.

Szóval keresek olyan hevedert, amit használni is tudnék! Varrjak? Vagy lehet egyáltalán vásárolni valahol?

Aki tudja segítsen! Kérem!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://biglev.blog.hu/api/trackback/id/tr91222464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása