Az "A" tipusú elsősegély...

2009.07.08. 13:00


A tartalomjegyzék gyöngyszemei!

Mindenre kiterjedő tervezői fenomenitásom miatt elhatároztam, hogy az esetleges, túra közbeni apróbb balesetekre is felkészülök. Már nézegettem mindenféle elsősegély csomagokat mindenféle túra boltban, meg túra áruházban, de valahogy - általában az árfekvésük miatt (optikai tunningos, drága, hiányos tartalmú vacakok) - egyik sem volt az ínyemre. Már arra gondoltam, hogy összeállítok egyet, mikor épp egy patikában a patikus hölgynek szegeztem a kérdésem:
- Létezik-e valami kisebb elsősegély csomag?

Ő bólintott, megmutatta, én pedig hurrá!
Kicsi, zippzáros, tréfás, könnyű és minden benne van, amire esetleg szükséged lehet! Szóval, ha ilyenben is gondolkozol, akkor ajánlom a majd minden patikában beszerezhető - a motorkerékpárokhoz használatos - "A" tipusú elsősegély felszerelést!

Hogy mitől tréfás?
Én jót röhögtem, amikor a tartalomjegyzékből kiderült, hogy a csomag tartalmaz egy tartalomjegyzéket is...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://biglev.blog.hu/api/trackback/id/tr331234109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása