16 kg. Egyenlőre...

2009.07.01. 20:36

 

 

 

Na, itt van!

Egy heti cuccost belepakoltam próba - méghozzá nagy próba - jelleggel s most alig várom a szombatot.

Szombaton ugyanis elindulok, pelestemplizem az első pecsétet az igazoló füzetecskémbe.

Bőrke - Ő volt a Barátom - majd remélem bólogat nagyokat. Én biztos, hogy rá fogok gondolni, s talán közben még dúdolok is valamit. Magamtól...
Neki...

Szombaton elmegyek egy egynapos kis túrára, de csak azért, hogy az augusztus 1-től kezdődő egy hetes gyaloglásom alatt már ne nagyon érjen meglepetés.


"Mondd el, hogy nem hiába élek,
Látod rajtam, hogy csak magamtól félek!"

Szóval 16 kg a kis aranyos! S, hogy mi az ami kimaradt belőle/rólam? És pusztán azért, mert egyszerűen nem vagyok hajlandó többet cipelni majd egy teljes héten és közel 200 km-en keresztül?

  • távcső (pedig azt nagyon szerettem volna...)
  • fényképező cucc (ezen még morfondírozom)


A többi meg majd kiderül szombaton...

A bejegyzés trackback címe:

https://biglev.blog.hu/api/trackback/id/tr61220796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása